Brev:
Stadig riiiigeligt smør?
7. januar 2015
Alder:
14 mdr.
Stadig riiiigeligt smør?
Ja, kære Helen - så ku vi ik undvære dig længere!
Og måtte forny abonnementet :)
Som oftest før, er det mest indenfor kosten, vi har brug for dig...
Nu hvor vores datter er 14 måneder, er det så stadig sådan at hun gerne må få riiiiiigeligt smør og olie bedste Brd. Price stil?
Hun er helt almindelig fin i størrelsen i følge lægen.
Men tidligere har du sagt, at en god økologisk tandsmør på rugbrødet, og en tilsvarende Go olie oven de kogte grøntsager, var udemærket - er det stadig sådan?
Hvornår skal man tænke lidt mere "voksent" og spare på kalorierne?
:) Tak